Sidevisninger i alt

mandag den 18. juni 2018

Helt ned i gear - pooltime


Hvad er der så lige at skrive om idag? Total driverdag.

Sov til klokken 7 og lå så og læste nyheder. Fik badet og i kom i tøjet.
Vi havde aftalt at vi skulle spise morgenmadsbuffet her på hotellet. Den er STOR, som i faktisk for stor. Overdrevet hvad er er i udvalg. Det meste af det vil jeg faktisk betegne som aftensmad.

Men vi fik et fint bord ved vinduet ud til fiskesøen. Så kunne vi sidder der og kigge på kæmpe karper, Koi'er og Catfish mens vi spiste. Det blev ikke til den helt store indtagelse, men lidt røg der da ned.




og så det søde - altså bare et af bordene.....

Vi gik op på værelset efter morgenmaden. Jeg skulle herefter ned og forhøre mig omkring vores værelsesskift. Det var jo sådan at vi hjemmefra havde booket en mini suite fra idag, mandag til torsdag. Men vi ankom jo 2 dage før, hvor vi bare havdet booket det værelse vi nu kunne få. Så der skulle byttes idag.
Så jeg stod lige i kø i 40 minutter for at få af vide at jeg kunne komme igen ved 13 tiden, da vores nye værelse ikke var klart. Okay så.

Så Kim gik i fodbold mode på hotellet ved alle tv skærmene og alle de andre mænd og jeg gik til poolen.

England - Tunesien
Jeg fandt mig en solseng og slog mig ned.


Ikke så ringe endda

Fodboldkampen var færdig og hr. Jakobsen kom til poolen. Jeg havde spærret en solseng til ham...

Så skulle vi da have en lille solskins drink, så jeg blev sendt afsted efter margarita.


Det synes jeg så selv jeg var rigtig god til. Jeg kom retur med en hel kande 😁😁
Så lå vi da bare der og drev den af - blev godt gennemvarmet og nød i det hele taget bare dagen og vejret.

Vi satte os på kanten af poolen med vores drink og kiggede på det hele. Så kom der en lille episode hvor vi altså kom til at grine helt vildt og måtte lade os glide ned i vandet og svømme væk....alt mens vi hulkede af grin. ( og nej det var bestemt ikke pænt gjort ) men en meget stor pige lagde sig på en solseng og den gav efter og vippede hende af......for pokker det er ikke pænt at grine. Men sundt!

Der var så andre som også havde set det, og det gjorde at vi faldt i snak med en herre fra Nebraska ( vi har det åbenbart med at løbe ind i Nebraska folk denne gang ) Han ville jo vide hvor vi kom fra og vi sagde selvfølgelig Danmark. Så sagde han "skrubtusse", vi gloede lidt og grinte. Hans bedstefar, som han også kunne sige, var dansker, og han hed Svendsen til efternavn. 
Så gik der lige en 1½- 2 timer med at sludre med han og hans kone. Hyggeligt. De ville så gerne til Danmark....så vi sagde " kom bar' du " 😀


Så var det tid til at få hentet nøglen til vores nye værelse. I kø i 30 minutter og så kunne vi gå op og se hvad det var vi havde bestilt.

jamen, det er da klart at der skal være tv i spejlet 👍

glæder mig til at sove i den seng

Kim har gang i et af de 3 tv'er

TOTALT i orden værelse. Det vil vi virkelig nyde de sidste 3 dage.

Vi fandt os lidt til rette og så var det badetid og så ud og spise. 


Idag havde jeg lyst til noget italiensk, så vi gik over på  Hotel Venetian, vi gik igennem et par hoteller for at komme derover, så slap vi for mylderet på Strippen.


Gondolerne som sejler rundt på hotellet

Vi spiste dejlig italiensk mad, lige som vi havde lyst til.

Kim havde kastet sig over muslinger

På hjemturen stoppede vi lige lidt ved Pianobaren, igen var der gang i den og god musik.

"Hjem" og nyde vores værelse og se lidt tv. Udsigten fra værelset er i top og vi kan sidder og kigge ud af vinduet og se springvandet på Bellagio 👍👍 Det er ikke til at brokke sig over.


Se, det var ikke meget fornuftigt vi underrettede idag. Men sådan skal de være de sidste dage.

Så ikke mere fra de to tosser idag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar