Sidevisninger i alt

tirsdag den 19. juni 2018

Vi forsatte afslapningen fra i går

Når mørket falder på
Jeg vågnede meget tidligt i dag. Jeg havde en vigtig telefonsamtale, som jeg lige skulle have med min mor og Sabina derhjemme. Det var dejligt at snakke med jer 💓 Så er der ro på igen.

Vi tog det meget roligt, vi skulle jo ikke nå noget idag. Fik endelig badet og gik så ud og fandt noget morgenmad.

Aftalen blev den samme som i går. Kim lagde ud med fodbold ( der var jo VM i Rusland ) og jeg med poolen. Kim kom så efter den meget kedelige fodboldkamp mellem Rusland og Ægypten.

Intet nyt under solen her 😉
Det var dundrende varmt idag, den bed godt til. Jeg glemte den allervigtigste ting, at drikke vand.

Da Kim var kommet ned til poolen, var han lige så dygtig som mig igår, han gik en tur i baren.

Frozen Margarita
Repeat - vi satte os ned på bassinkanten og nød den kolde drik. Vi badede lidt og sugede sol, masser af sol til os. 
Ved 15 tiden havde vi fået nok, det er helt vildt som solen bed idag. Vi kogte helt over, og så var der jo også lige det, at tåberne ikke havde fået drukket vand.....ikke særligt klogt træk.

Har jeg egentlig fortalt hvor godt der bliver passet på os? Her er gule Security folk overalt. 
Hvis man tænker på den forfærdelige skudmassakre som fandt sted fra Mandalay Bay i oktober '17,  er det en rigtig rar fornemmelse.




De cykler endda rundt på hotellerne.

Efter vi havde været oppe og sunde os lidt og fået drukket en masse vand, gik vi en tur på gaden. Vi skulle finde et indkøbscenter, som skulle ligge lidt nede af Strippen. Ikke at det var andreledes end alle dem som er at finde på hotellerne, men vi ville bare besøge det også.




Faktisk er det jo også rart at se Strippen i dagslys. Så ser du mere bygningerne end alle lysene.

Vi fandt indkøbscentret. Her havde de bl.a. en sokke butik 😁 I guder der var mange.


Vi fik købt det vi skulle, det var kun lige en enkelt ting og så gik vi retur via hotellerne. Det er lidt køligere på den måde.


Vi gik op på værelset og fik badet. Det var ved at være tid til at gå ud og finde aftensmaden. Vi havde jo ikke spist frokost.

Vi ville have mexicansk igen idag og havde udset os hvilken restaurant det skulle være på. Ikke så lang fra hotellet.


Faktisk kunne vi sidde og se over på en af indgangene 😊


Efter middagen gik vi på Bellagio. Vi har aldrig gået hele hotellet igennem, det gjorde vi så nu. Igen mange af de helt dyre butikker, Chanel, Tiffany, Dior osv.




Restauranterne derover er også i den meget peberede ende, og mange af retterne kan jeg ikke udtale. Men flotte det er de, og man kan sidde diskret og i fred.

Da vi kom ud var det lige tid til et springvands show. Det er altid flot at se.


Jeg havde taget en video, men pga. rettigheder og alle de nye love, må jeg ikke vise den her, da der er musik på som er ejet af Celine Dion. De fjerner lyden når jeg prøver at lægge den på. Fair nok.

En is fra Ben & Jerry's på vejen hjem og vi var klar til at gøre brug af vores dejlige værelse. Bare sidde og slappe af og kigge tv og en masse ud af vinduerne. Vi har jo en fantastisk udsigt.

Vi nyder vores rum
Og den ny redte seng er skøn at sove i

Lidt af udsigten
Det var ikke det vilde herfra, men vi oplever da noget hele tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar